Klachtenvorm
Bijlage 1 - formulier voor klachten
Adres om het pakket terug te geven:
Redfir S.R.O., Ringhofferova 115/1, 155 21 Zličín-Třebonice, Tsjechische Republiek
E -mail: info@redfir.cz
Telefoon: +420 725 395 937
Klacht
Datum van conclusie van het contract: |
|
Naam en achternaam: |
|
Adres: |
|
E-mailadres: |
|
Goederen die worden geclaimd: |
|
Beschrijving van defecten: |
|
Een voorgestelde manier om een klacht af te handelen: |
|
Tegelijkertijd vraag ik om een kwestie van een bevestiging van de klacht om te vermelden wanneer ik dit recht uitoefende, wat is de inhoud van de klacht, welke methode om de klacht af te handelen die ik nodig heb, samen met mijn contactgegevens voor het doel van het doel van het doel van het doel van het doel van het doel van het doel van het doel informatie verstrekken over de klacht.
Datum:
Handtekening:
Petra B.
Hartelijk dank voor de zaken. De goederen (herenriem, portemonnee en damesriem) zijn van zeer goede kwaliteit en mooi. Mijn vriend en ik zijn tevreden en we kunnen het 100% aanbevelen.
Maya K.
Ik kocht het als kerstcadeau voor mijn vriend. De afwerking is absoluut perfect, de riem ziet er op het eerste gezicht erg hoogwaardig uit. Ik heb er twee gespen bij genomen, één voor klassiek gebruik en één voor “sociaal” gebruik. Beide zijn erg mooi gemaakt.
Tereza H.
Geweldige communicatie en een nog beter product! Het cadeau was een groot plezier. De kwaliteit van de afwerking en het uiterlijk... alles is top.